2020. november 30., hétfő

Makita fúrócsavarozó - Jelenlegi ára: 7 500 Ft

Eladó a képeken látható akkus fúró csavarozó.  
Két éve vásároltam használtan, rossz akkuval.
Fél éve új akkumulátort vásároltam hozzá. (8000+ posta. )Nagyon keveset használtam azóta. Így az aksi szinte új.
Mindene, töltője is kifogástalanul működik. Bátran merem ajánlani.  
KÉRÉSRE +4000, -Ft-ért + 1 nem szép, de kifogástalan li-ionossá alakított akkumulátort (Töltésvezérlővel, tulmerülés és túltöltés ellenei védelemmel ellátva) és egy Új li-ionoss töltőt adok. a KÉPEN EZEK "+"-AL JELÖLVE
Termékeim között található majd egy Bosch fúrócsavarozó is, amit nem régen vásároltam. Működőképes, de használt rosszként hírdetem, mert csak próbáltam, de igazából nem használtam.
Próba miatt, SZEMÉLYES ÁTVÉTELT PREFERÁLNÁM!!!

Jelenlegi ára: 7 500 Ft
Az aukció vége: 2020-12-01 03:18 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése