2021. március 30., kedd

6074 LEGO készlet kastély caste középkor retró hiányos de a lényeges dolgok megvannak leírással - Jelenlegi ára: 50 000

 Szép napot!
  gyerekkoromban kaptam és imádtam, csak felnőttem, amit találtam összeszedtem A képen látható dolgok vannak hozzá, amint van időm, csinalok jobb képeket is.
Elfelejtettem lefényképezni, a középső lap kijön a leírásból. alapvetően jó állapotban van az egész, én voltam egyetlen tulajdonosa és gondosan vigyáztam rá. ( vagy 20 évet hesszelt a fiókban ránézetlenül )
Költözés, strand cikk bolt raktárkészlet felszámolás miatt mindenünket kiárusítom. Kérem nézzen szét a  többi termékem között, örömmel összevárom 30 napig az aukciók végét 1 postaköltségre
Köszönöm a látogatását, érdeklődését, bármi kérdése felmerül örömmel válaszolok.
Postaköltég a mindig aktuális postai dj szerint : 1300 sima postacsomag lakáscímre vagy 750 ft postaautomatába.
Köszönöm!


Jelenlegi ára: 50 000 Ft
Az aukció vége: 2021-03-30 18:03 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése